2010/03/23

Storstädning pågår!

Ugnsglaset har aldrig varit renare, all disk är diskad, diskbänken rengjord, spisen rengjord och bordet torkat.
Nu är det bara resten kvar!

Fick förövrigt äntligen i satt två tvättmaskiner idag när jag kom från skolan. Det är tydligen inte bara jag som kör med sådana där tömma-hela-tvättkorgen-marathon. Tvättmaskinerna har gått från morgon till kväll ända sedan i söndags när jag kom tillbaka hit och skulle behöva tvätta.

Nu ska jag försöka slita både mig själv och Hampus från datorernas värld och åka och handla innan vi fortsätter med städandet!

Nu vill jag ha vår, sol och varmt! Solen har ju förvisso nog hedrat oss med sin närvaro nu två dagar, men de där -10 graderna om morgnarna skulle kunna tina upp lite...

Hittade en härlig bild på datorn här om dagen. Denna kväll var det verkligen sommar och livet lekte! We made it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar