2010/03/29

Ge mig tillbaka min timme!

Hela dagen igår och hela dagen idag har jag gått runt och varit allmänt förvirrad. Ingenting stämmet, klockan kan inte vara så där mycket!
Vintertid tycker jag är ett helt bra system, vem tacka liksom nej till en timme extra? Men sommartid! Vem var så ondsint så de bestämde sig för att stjäla en timme av oss?
Jag hoppas i alla fall att jag får tiden på rätt tills i morgon när jag ska till skolan som vanligt.


Fast jag varit av med en timme idag har jag ändå lyckats vara någon sort produktiv i alla fall.
Evelina blir stora flickan och fyller 20 nästa vecka, och nu är presenten fixad.
Några nya tavlor är upphängda (men kameran dog förstås så jag måste ladda den innan jag kan visa några bilder)
Och så har jag bakat ett gäng havreflarn. Enkelt och gott, och tar inte alls lång tid.
Receptet hittar ni här. Om jag får ge ett tips så ta inte så mycket ingefära i, nu när det är andra gången jag använder det här receptet så använde jag knappt hälften av mängden det står och det tycket i alla fall jag blev godare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar