2010/03/18

Paket till mig?

Idag börjar jag egentligen först efter maten, men eftersom vi ska ha en uppgift gjord tills idag som jag inte kan göra hemifrån blir det att åka in till skolan nu snart och försöka hitta ett ledigt datarum. Lättare sagt än gjort..

Sedan väntar jag också paket nu vilken dag som helst. Från adlibris har jag beställt den sista vargbröderna boken (Ja jag vet! De är barnböcker! Men jag var ju bara ett barn när jag började följa med serien och nu måsste jag ju få veta hur den slutar!!!)


Sedan har jag också beställt efter en hel hop med olika saker från Brisa. Läder och nål och tråd för att göra fodralet till kniven jag gjorde, och så ett blad och ett renhorn för att göra en till kniv!

2 kommentarer:

  1. Tu ska nu itt buri taal naa om barnbyöker, tå buri ju jag å känn me gaambäl... barnbyöker je sombälgangor mytchy betär än "vuxenbyöker" så he så!
    Tu vaal väl hav a så bra nu tå, å ja vill sii fodrale tå et je färdi me a/tå ja kommer häim :)

    SvaraRadera
  2. men tejde vargbröder böckren jir ju bra :D måst ta å skaff me hande ja nu å :P vill å vet slute xD

    SvaraRadera