2010/03/04

Sportlov

Ja de senaste dagarna har vi verkligen haft sportlov. Eller ja, kanske inte så mycket sport, men ut i naturen och sådant i alla fall.

När jag var i duschen i morse så riktigt kände jag hur röklukten spolades ur håret. Igår trotsade vi nämligen snöstormen och for ut till skären tillsammans med familjen och gick på isen.
Promenaden blev inte så lång, bara ut till den lilla holmen mitt på viken, men när det blåser 13 sekundmeter tror jag att det är tillåtet.
Där hittade vi i alla fall lä bakom vassen och en och en halv meters drivor, så där grillade vi korv, drack varm choklad och grävde grottor och gångar i snön.

Idag ska vi också ner dit tror jag, den här gången kanske med Wickman och Evelina om de inte har annat för sig. Då ska jag försöka få några bilder tagna också...

Vill ni se lite vad vi sysslat med de senaste två dagarna rekomenderar jag att ni går in på mors blogg här och tittar. Hon har i alla fall kommit ihåg att ta med kameran!

1 kommentar: