2010/03/20

Materialist?

Kanske inte riktigt, det finns viktigare saker i livet än just ..saker, men just nu finns det så mycket jag vill ha!! Och så lite pengar... Varför är det alltid så? När man inte har råd att handla så mycket hitttar man massor, och när man skulle kunna handla lite så hittar man inget man vill ha.

Jag har länge velat möblera om i vardagsrummet och kanske få plats för en tv-bänk i stället för tv-bordet vi har nu.
Den här LACK från IKEA skulle inte vara helt fel...

Och fastän jag tycker det är roligare att handla saker till lägenheten än att shoppa kläder för tillfället så börjar min garderob minska med kritisk hastighet.

Jag behöver ett par nya jeans, några skjortor, helt vanliga toppar, ett par sommarskor, shorts och en ny bikini. Vem tittade måntro i den nya HM-katalogen igår?

Nej men seriöst. Jag skulle verkligen behöva lite nya kläder. Kanske efter nästa studiestöd...

3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt ett plagg som jag eventuellt kanske kommer att pracka på dig. Ska bara fundera litet ännu om jag vill ha det själv eller inte. Såg bra ut i butiken men när jag kom hem insåg jag att jag kanske inte är 20 år mera.... men vi ska se. Och jo - man får sen nog säga Nej Tack. "Phuuulllt"! : )

    SvaraRadera
  2. Men Mli - vart har din gamla garderob tagit vägen??

    SvaraRadera
  3. Jadu, -POFF- sa e bara...

    SvaraRadera