2010/03/26

Inte vår dag idag

Först svimmar jag nästan på torget under Pampas olympiaden och sedan blir Hampus sjuk när vi ska på Magnus Bentér.
Lagom tills vi ska ta på oss jackorna och gå ut och sätta oss i bilen börjar han må illa, men vi tänkte att det säkert kanske skulle gå om.
Sedan hann vi väl sitta där en 20 minuter, men fick ge upp och åka hem sådär 1 minut innan programmet skulle börja.

Hur tillbringar ni er fredagskväll? Själv sitter jag här och är rädd att vi ska bli magsjuka. Har jag någon gång nämnt vilken kräkfobi jag har?

Men såde jee tå, itt na man kan jier na oåt, å hitche bevisar ju nu tå bare ännu mäjr he ja försöka få fram i hede fluminlägge hande säjna kvieldin.

9 kommentarer:

  1. Det var ingen trevlig fredag. Jag vet hur du väntat på Bentér. Ta det med ro nu och stana i Vasa så ni inte sprider ev kräksjukan läkten till påsk. Kanske det var det du hade känning av. R i Tjärlax var sjuk förra helgen och det var värre ä värst! Om det nu är någon tröst.
    Kanske du ärvt kräkfobin från mig;jag är ledsen! Det var fina tankar du framförde häromdagen. För många kan det ta ett helt liv innan de kommer så långt i sin insikt om vad livet är. Du vet: alla dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet!!! Sköt om er!

    SvaraRadera
  2. Beklagar att jag skrev så snabbt att bokstäverna inte hann med. Hahaha i bedrövelsen.

    SvaraRadera
  3. Beklagar att bokstäverna inte hann med, men fyll i det som saknas!

    SvaraRadera
  4. Nej nu det första bara försvann så jag skrev nytt. Nä nu ger jag mig!! Bäst att vara anonym, ser att det går också!!

    SvaraRadera
  5. Elände - stackars er! Mådde du oxå illa? (Jag menar, du hade ju kunnat se showen fast polarn var risig.)

    SvaraRadera
  6. nä, ja va no frisk, men måsta ju lag häjm han tå så..

    SvaraRadera
  7. :( Dumt. Niesta gang får an far häim sjölv!!! D

    SvaraRadera
  8. och ooh vilken snäll och omtänksam sambo ja sku va! :P

    SvaraRadera