2010/03/09

Shopping

Drog med mig Evelina till GW-gallerian i eftermiddags (..middas??!) och HemTex för att leta lite vårgardiner till köket.
Som vanligt handlade vi alldeles mycket mer än vad man tänkt sig..

Köksgardinerna fick jag, men det är så pass mörkt att det inte gick att ta en enda vettig bild, så dem får ni se någon annan dag. Jag köpte också två dunkuddar för 9,90 och svarta dynvar till dem.
Jag fick ingen vettig bild tagen från sovrummet heller, men makeovern är snart klar, så då kör vi en sovrumsspecial.


Min vackra okidé vill jag i alla fall visa. Varje blomma är som ett litet konstverk..

Tyvärr finns det ju fler butiker i gallerian, och jag kom inte tomhänt genom dem heller... den här jeansjackan köpte jag på Lindex. Bra att ha tills i sommar!


Och så har bästaste Evelina klippt mig idag också. Känns bra att vara lite uppfräschad! Inte minst med tanke på morgondagen ;)


Ja just det, det höll jag på att glömma! Akvariet är locked down för några dagar. Konstaterade att de besvärlig algerna var cyanoalger, eller blågröna alger. Efter lite googlande kunde jag konstatera att bästa och snabbaste sättet att bli av med dem var att städa akvariet, mörklägga det totalt 2-3 dagar och sedan städa det igen. Nu får vi bara vänta och se resultatet...



6 kommentarer:

  1. snygg frisyr!! verkligen! :)

    SvaraRadera
  2. Du passar bra i den nya luggen, väntar med späning på mer bilder!

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker tjej och vilken snygg frisyr!
    Du passar jättebra i den.

    SvaraRadera
  4. Lever fiskarna i mörker under tiden?? Eller i en glasburk på köksbordet?

    SvaraRadera