2010/03/14

God morgon

Nu har jag äntligen vaknat till så pass att jag släpat mig ur sängen. Har drömt en massa underligt i natt och även nu på morgonen, efter att jag vaknat, började jag drömma fortsättningen på samma dröm så fort jag stängde ögonen.

Jag och Hampus skulle tydligen med Wickman och Evelina på någon resa, och det var jag som bokat flygbiljetterna. Av någon anledning hade vi ingen som helst koll på när vi skulle åka, så på resedagen fick vi panikringa Wickman och Evelina och säga att vi skulle åka! Dessvärre visste vi inte heller när planet gick, och inga biljetter hade vi, bara en skum bokningsbekräftelse på min mail. (Som sa att skulle vi åka kl 10 måste vi vara där kl 13, och skulle vi med 14 planet måste vi vara där kl 17..)
För att göra det ännu mer förvirrande visade det sig plötsligt att Roger och Ågren också skulle med.

PUH! säger jag! Tur att det inte är sådär på riktigt!!

Nu ska jag leta upp Hampus som försvunnit och äta lite ..frukost tänkte jag skriva, men det kanske är mera dags för brunsch just nu...

1 kommentar:

  1. Hahha! Ja tror e je e tecken, vi ska far ut å räijs! :D:D :P

    SvaraRadera