2010/03/24

Bra kundservice!

Måste verkligen ge Brisa lite cred för sin goda kundservice!

På sistone har jag haft ganska så flitig mail-kontakt med dem när det har strulat till sig med min beställning och sådant, vilket resulterade i att jag fick hem ett gratis renhorn.
Igår, när jag äntligen tagit mig till en Otto för att ta ut lite pengar, hämtade jag ut mitt paket från posten. Bara för att upptäcka att nålarna jag beställt fattades.
På kvällen satte jag mig ner och mailade dem om nålarna. Jag tror klockan var typ halv 11.
Vid 11-tiden när jag skulle gå och lägga mig hade jag fått svar. De skulle skicka nålarna som brev genast i morgon bitti.

Hur många företag har egentligen personer på plats kl 11 på kvällen som svarar på kunders gnälliga mail? Det ni!

2 kommentarer:

  1. Varian Medical Systems ....
    ()

    SvaraRadera
  2. Jääjää, he je ju kanske liite skillna :P e je ju ingen som döjr om itt di får knivan sina färdi åm måron!

    SvaraRadera