2011/02/11

Skräckupplevelse på fyra jul

Idag använde jag Vasa stads lokaltrafik för första gången. Det var läskigt. Mycket läskigare än vad det var att köra buss i Helsingfors när jag bodde där den där sommarn. Men jag kom i alla fall dit jag skulle, så det kan ju ses som en framgång!
Dessutom vet jag ju nu vilken buss jag ska åka med, och när den går, och varifrån den går och vart den går - en gång för alla!

Ikväll är Hampus i Närpes igen, men jag stannar troget och matar mina små, och efter att de matats så blir det tjejkväll :)

3 kommentarer:

  1. Tänk att du KÖRT buss i H-fors. Haha var jag dum nu!!!!

    SvaraRadera
  2. Nåmen va bra - nu KAN du ju busstrafiken i Vasa!! Det lär ska bli tätare turer till Brändö också småningom, har jag läst nånstans.

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Farmor!
    Jag får alltid höra av alla här i huvudstaden kommentarer om när jag kör buss, tåg, flyg etc... : ) Men inte tänker jag sluta säga så ändå!

    SvaraRadera