2011/02/15

Ljud

Jag hatar ljud. Sådana där höga svaga ljud som man inte riktigt vet om man hör eller om man bara inbillar sig. Jag kan bli tokig när jag hör sådana ljud, speciellt om jag inte hittar källan till dem och kan stänga av dem!

När jag var liten hade jag en synt som hade en sådandär irriterande hög ton om man glömt att stänga av den. Det hördes inte annars, men på natten när man skulle sova, då!
Nu på senare tid har jag hittat ytterligare en källa - Hampus laddningsstation för laddningsbara batterier. Jag kan inte ens vara i samma rum som den om den är i användning!
För några dagar sedan kom jag efter mycket om och men på att det var Hampus dataskärm som lät...
Och nu... nu piper min dator på samma sätt.

Hata. Det. Här. Ljudet!

1 kommentar:

  1. all elektronik låter!
    Tips är att ha en strömbrytare, du vet grenuttag med on och off knapp. Sån har jag och det har hjälpt. Hatar sånt ljud jag med!

    SvaraRadera