2011/02/22

Kom och köp! ;)

Nu har det gått en tid sen senast, dags att börja uppdatera kanske? Har varit fullt upptagen med diverse saker, bl.a något väldigt spännande som jag ska berätta om senare, när jag vet hur det går! :)

I alla fall, före jul nån gång skrev jag ju att jag skulle visa hur slutreultaten på mina nålbindningsprojekt blev!


Om det nu råkar finnas någon som vill ha helt unika vantar/sockor/tofflor/mössor i en ovanlig teknik så kan jag gärna färdigställa vad ni vill ha mot en liten kostnad ;) Färger och dekormönster får man förstås välja själv!

Alla produkter nålbinds med en egentillverkad nål i renhorn och äkta ullgarner. Så småningom planerar jag att börja växtfärga garner själv också.

Vill någon ha nålar kan jag säkert göra sådana också, antingen i trä eller älghorn.

11 kommentarer:

  1. De där sockorna såg riktig mysiga ut :D:D
    vad tar du för de? :D
    Hur långa är renhornsnålen?

    SvaraRadera
  2. Det här storgillar jag! :)
    Kan varmt rekommendera ett vant par åt er alla! Är enormt nöjd med paret mli fixa åt mej! varma, sköna och framför allt SNYGGA!

    SvaraRadera
  3. Nubi: Tack! :) Sockorna borde bli ruuunt 10 € och nålen är ca 10 cm lång

    Evelina: Tack för reklamen ;)

    SvaraRadera
  4. Beställer omgående ett par tofflor åt din farbror, som jag betalar. De verkar jättefina och säkert varma.

    SvaraRadera
  5. Milli, kliiar de ngt??

    Jag är "allergisk mot saker som kliar" :S
    10(fan jag har inte Euro symbolen på min tangenbord *hihi*) Euro låter inte alls farligt :D
    Skickar du med en såndär 10cm lång nål oxå :D kan jag ha som nyckelring:D

    SvaraRadera
  6. Jag tycker inte att de killar, har gått med sådana vantar sedan i höstas och de har aldrig orsakat nåt obehag! Men vi säger så här, du får skicka tillbaka dem om du inte kan ha dem :p Nål kan fixas, vilket material?

    SvaraRadera
  7. Vill nog ha!
    Men kan återkomma när du fixat alla övriga beställningar så ser vi om du har ork kvar! : )
    Tofflorna ser ju alldeles för mysiga ut!

    SvaraRadera
  8. Vaddå för material?
    Fatta nada....du varför kan man inte följa din blogg? :(

    SvaraRadera
  9. På nålen, vill du ha den i trä eller horn? ;)Och vad har du föresten för skostorlek? Färg på tofflorna/sockorna?
    Kan man inte? hmm, ska kolla!

    SvaraRadera
  10. Helloj!
    Storlek 41 (Det är till Sambon) Han ska ge fan i mina *fniss*
    Ett i Horn vill jag ha, men ett på 5-8cm vore kanske bättre, så man inte sticker lungorna av sig eller ljumsken när man sätter sig och har nyckelknippan i fickan....tur att man är tjej ;)

    SvaraRadera