2011/02/16

Förjänst

Idag tjänade jag 22 euro när jag var in till akvarieaffären med ett gäng av mina räklingar. Det kostar inte bara att ha akvarier - det kan finnas pengar där också ;)



För att fira det var Hampus och jag och åt till Subway. Det är gott, men jag tycker de anställda skulle kunna börja tala tydligare. Eller ja, både tydligare och långsammare. Jag menar, hur i all värld ska man kunna veta att "Ablurriblurriblurr?" betyder "Ska du ha ost och ska den vara rostad?" Nej - skärpning säger jag!

6 kommentarer:

  1. Söta små ungar, men en annan sak gör mig nyfiken. Och det är babyfilten!!!! Kan det vara den som min Moster på Öland stickade åt din fader Jan då han var nyfödd?
    Eller .....

    SvaraRadera
  2. Det där är nog en duk, ingen babyfilt.

    SvaraRadera
  3. Kunde du skiljas från dom rara räklingarna utan tårar...? De är ju nog för söta!!!

    SvaraRadera
  4. Och ja Rita, det var svårt med det gick :p Och dessutom har jag minst lika många räklingar kvar som jag sålde idag så :)

    SvaraRadera
  5. Alltså angående Subway tycker jag de har goda mackor men VARFÖR ska det vara så krångligt att beställa något? Varför måste man ta ställning till så många alternativ till allt? Kan de inte bara ha typ några att välja på.
    Kan inte vara kul att jobba där heller när man ska upprepa allt hela tiden. Kanske därför de sluddrar... : )

    SvaraRadera