2011/02/26

Hotellfrukost

Sportlovet har börjat, så jag och gubben firade med att använda ett av de presentkort vi fick i julklapp till att gå och äta frukost på Hotel Astor.

Det var första gången jag var dit, och oj vad fint det var! Och frukosten var god, även om Hampus bara skakar på huvudet åt min tallrik och konstaterar att jag är ganska lättfödd varje gång vi äter någon hotellfrukost. Jag nöjer mig nämligen med två saker; croissanter och bacon! Och så lite äppeljuice att dricka till.
Men den här gången var jag riktigt duktig och utökade min frukost med en mandarin och en vanlig smörgås också.

Men ja, en frukost på Astor kan verkligen rekommenderas!


(Bilderna lånade från Astors hemsida)

3 kommentarer:

  1. Du glömde att pressa apelsiner i den finfina apelsinpressen! ;)

    SvaraRadera
  2. Det var nog mycket annat som du glömde. minns deras frukostbord med stor glädje!!

    SvaraRadera
  3. Hotellfrukost är verkligen GÖTT! R har tröttnat, han är ute mkt och reser och hotell är bara en grej för honom typ som naveludd *asg* Själv blir man lite i extas när man får bo i hotell (ja jag MÅSTE!! hoppa i hotellsängar )

    SvaraRadera