2011/02/09

Bara för att listor är kul!

4 Tv-program:
Halv 8 hos mig
Bones
2 1/2 men
Det okända, för att det är ett av få program jag kan se på "vilkenkanalsomhelst"play

4 saker jag gjort idag:
Skrivit prov
Bakat grissinin (nähä?!)
Städat
Suttit och dragit mig för att börja på med ett skolprojket

4 saker som jag längtar efter:
Sportlov
Våren
Att resa
Dagen jag klarar Skåtar-kursen..

4 saker på önskelistan:
En hund
Drömgården..
Tillräckligt med pengar för att kunna köpa nåt kul till mig själv
En praktikplats

4 saker som jag avskyr:
Otrevliga karlar som skäller ut mig (fortfarande lite arg över det..)
När lägenheten är ostädad så till den milda grad att jag kan bli tokig
Skåtar-kursen
Att jag inte har tillräckligt med pengar för att köpa något kul till mig själv

4 saker jag tycker om att göra:
Bo med Hampus
Vara i stan över helgerna
Åka hem till Närpes över helgerna
Göra saker med händerna (rita, baka, handarbeta..)

4 saker jag ätit idag:
Grissini
Rostat bröd
En chokladbit jag hittade under bordet :p
Grillad kyckling

4 utmanade:
Ta den om ni vill ha den!

5 kommentarer:

  1. Tänk om det fanns choklad under bordet. Vilken lycka. Sånt händer inte mig.
    För mig är det en lycka att ha barnbarn som drömmer , men som också förverkligar många av dem.Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ett grammatikfel i föregående kommentar, men den fiffiga läsaren förstår säkert att jag
    menar att drömmarna förverkligas!! Nu igen anonym Farmor, vet inte varför inte Farmor duger.

    SvaraRadera
  3. Hur gör du när du ska kommentera?

    Vid "Kommentera som:" ska du välja namn/webadrsss
    När du valt det skriver du bara in Farmor vid namn och så struntar du i de övriga rutorna och trycker på skicka!

    SvaraRadera
  4. Det gör jag, men allt är helt stumt ibland då jag skrivit farmor,men skriver jag anonym så är det ok. Ska pröva nu

    SvaraRadera