2010/01/05

Update

Nu har jag haft fullt upp några dagar och inte riktigt hunnit med bloggen.

Här kommer en liten lista på viktiga händelser i mitt liv som ni missat:
  • Jag och Hampus var till Vasa. Han shoppade massor, medan jag bara köpte ett par überfula skor. Eller kängor kanske. Mli don't like kalla fötter så nu köpte jag ett par rejäla klimpar att sätta på fötterna när jag ska ut och leka i snön.

  • Min kaktus har dött. Vi tar en tyst minut och tänker med saknad tillbaka på alla de gånger den vält över min hand. Jag vet inte riktigt varför den dog, nedre delen av den har ruttnat och är som en svamp, trots att den inte fått vatten på åtminstone ett halvt år.

  • Jag har fortfarande inte anmält mig till kurserna som börjar efter julen. Måste göra det i morgon. Och betala hyran.

  • I kväll har vi varit på middag till farmor och Bengt.

I morgon blir det 90 års- kalas också. Grattis till mammasmommo!

En ny bloggdesign är också på gång, förhoppningsvis ska den vara klar i morgon. Det börjar verkligen vara hög tid att städa ut julen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar