2010/01/12

Jag är tydligen Vasabo

Med risk för att låta sur, tvär, bitter och innåtvänd måste jag få klaga lite.

sjbvapwjvNRÅQANERFKMVAbjdösanoun35h03gnvvwjsvw#¤/WGBig+3ggw

Jag är tydligen skriven i Vasa nu. Fast jag inte alls vill det. Jag vill vara skriven i Närpes. NÄRPES!! Förstår inte hur detta har kunnat hända, men nu är jag sur. Jag vill vara Närpesbo, få närpes stads studiestöd och allt.
Ändrar jag något nu kommer det säkert att bli fel igen så att jag plötsligt inte får något bostadsbidrag eftersom FPA tror att bor hemma igen. USCH och BLÄ!

Jag är alltså i stort behov av att gå till Magistraten. I det STOORA SKRÄMMANDE huset. I don't want to!

2 kommentarer:

  1. Ojdå Gå så fort du kan, jag tror inte du blir landsförvisad! Till och med en Vasabo kan trycka på fel tangent, till på köpet om de inte går och lägger sig itid på kvällarna!!!

    SvaraRadera
  2. Det borde nog ordna sej. Men nog bra att uppsöka Det Stora Skrämmande Huset. Ta det så, att det är mycket nytt och intressant och berikand som man får lära sig i livet!

    SvaraRadera