2010/01/24

Resfeber

Oj oj oj, nu är jag förälskad!

Baksidan med att ha varit på så många resor de senaste åren är att man blir lätt beroende. Eftersom man är fattig studerande har man inte råd att åka på långa jorden-runt resor, men däremot:
En tre dagars vistelse i Skottland! Med Ryanair till och från Edinburgh och två nätter på ett billigt men mysigt hostel (Globetrotter Inn Edinburgh) blir det inte aaaallt för många pengar.

Vacker stad, vackra omgivningar och bäst av allt; det passar min plånbok



Jag vill inte ha några andra födelsedagspresenter i år än bidrag till resan! (Fast det kan hända att resan genomförs innan jag fyller)

2 kommentarer:

  1. Hey, jag å vill faar, men itt furi ja a kumi häim.. kan itt vi faar i bolaag naongang??

    SvaraRadera
  2. Vad kostar den?? Ryanair är nog värt att testa. Fast bara NÅGRA dagar i Skottland låter litet...

    SvaraRadera