2009/05/13

Jag ska då alltid lyckas...

Jag är en mästare på att lyckas med allt!


T.ex; när jag var 3 år fick jag ett fiskben i halsen som satt så hårt att vi måste åka till akuten för att plocka bort det, sedan dess har jag inte riktigt kunnat med fisk.

En dag när vi var hos Hampus föräldrar serverade de torsk och försäkrade mig att det inte finns några ben i den eftersom de är så stora och borttagna sedan länge. Jag var lätt skeptiskt och mycket riktigt, några tuggor senare hadde jag visst ett ben i munnen!


Jag är inte heller den typen som hittar pengar, men igår när jag var på TB med några vänner så hittade jag till min stora lycka och förvåning en 5€ på golvet. Glad i hågen plockade jag upp den och rusade sedan efter de andra och ropade att de skulle se vad jag hittat.

Då lystrade plötsligt en tant i en bil bredvid och kom och frågade om det var en 5 € och sa att hon hade tappat den!

Vad kunde jag göra, det var bara att lämna från sig sedeln och åka därifrån lika fattig som när man kom...

1 kommentar:

  1. Tu liknar mieg....
    men åtminstone laga du än menisk glad, antar ja! (Du sku ju a kona bejier hittelön... ;:)

    SvaraRadera