2009/05/25

Mera grillning

Jag är en riktigt godisgris. Men jag är också lat... Här orkar vi inte tända någon riktig eld minsann.


Igår var jag dock mer hungrig än lat, så jag drog med mig en trött Hampus ut i friska luften och tvingade ut honom på en grilltur till Kajane. (Om ni inte vet vad Kajane är så kan jag upplysa er om att det är en mycket vacker mosse i norra Pörtom där det även finns stugor med möjlighet till övernattning)
Så förlåt till Hampus arbetsgivare, mitt fel om han var trött idag...

Vi hörde göken flera gånger under kvällens lopp. Först ut var väster gök - bäster gök. Sedan kom dock söder gök - döder gök, men vi kom fram till att han antagligen bara sympatiserade med den gris som utgjorde vår måltid.


3 kommentarer:

  1. An va superfin hande bildin oåv bilfönstre :)

    SvaraRadera
  2. Som den beresta unga dam jag är har jag nog besökt Kajane. Fint ställe och gott ser det ut att vara!

    SvaraRadera