2009/05/29

Dan före dan

Så var sista dagen på dagis avklarad. Det känns faktiskt lite sorglit, ungarna är ju nog bara för sköna när de inte bråkar och skriker och knuffas och sparkas och slår och spottar och.... Äh, de är gosiga när de är helt utmattade och sitter och halvsover i alla fall!:D

Och i morgon är det examensdag. Jag har inte riktigt fattat det ännu, ibland kommer det ett nervositetsbus och jag är säker på att jag kommer att ramla pladask när jag skall upp och få mössan, men det känns ändå som om det är flera veckor kvar ännu... Jag kommer så att få världens panikchock i morgon när jag vaknar!

Nu ska jag försöka hinna läsa lite Saving and borrowing in Finland Spring 2008 innan det är dags att börja dekorera tårtor och åka till Näsby och öva.
Jag kommer så att glömma bort att jag skall dit klockan 5!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig en underbar, minnesvärd dag i morgon!

    SvaraRadera