2009/11/01

Vasahelg

Nu for mor och syster just, de har varit hit på lite mat och kaffe, samt levererat min dator som jag glömde i Pörtom igår.
Alla våra vänner befann sig i Vasa i går så för att inte sitta ensamma och tråkiga en lördagskväll for vi tillbaka till stan en dag tidigare än vanligt. Det hela blev lätt stressigt så jag glömde alldeles bort datorn, och en vecka utan den vet jag inte hur jag skulle ha klarat!

Utdrag från gårdagens aliasrunda:
M: MEN HEDE, TÅ MAN BIDAR FURI JULEN, PÅ ATT JESUS SKA DÖIJ!
A: ADVENT!!!!!
Alla andra: HAHAHAHAHHAAHAA

Jonä.

3 kommentarer:

  1. Tack igen för mat och kaffe!! Mor hittade ju ett snöfall själv men det var inte det rätta...

    SvaraRadera
  2. Hm, tror vi måste ha nåt allmänbildande samtal snarast... (apropå advent...)

    SvaraRadera
  3. M är inte jag! JU! Va tror du om mig?!:O

    SvaraRadera