2009/11/11

Bad hairday(s)

Jag avundas folk som kan duscha kvällen före jobb eller skola och sedan stiga upp och se pefekta u nästa morgon. Ja, eller bara folk som kan stiga upp och se perfekta ut.

Jag har försökt, många gånger, men mina försök att vara smart och få sova lite längre slutar alltid med katastrof. Håret står ut åt alla håll och ser alltid smutsigt ut trots att det är mindre än 10 timmar sedan jag steg ur duschen. Numera behöver jag inte ens gå i duschen kvällen före för att håret ska vara fixerat i tuppkamsläge, speciellt pannluggen!

5 kommentarer:

  1. Kära fina söta du - jag har ALDRIG sett dej sån du beskriver dej (och då har jag ändå sett dej nymornad en hel del)!! Ung och vacker och strålande - det är Emelie, det!

    SvaraRadera
  2. Mitt kära barnbarn! Dina skriverier passar ordagrant in på mina egna morgontankar de senaste 70 åren!!! Jag beklagar om det är ärftligt. Mitt ekologiska hårspray (grönt te, lavendelolja, grapeolja, rårörssocker, veg.glycerol)är det bästa. Vattenkamning är av ondo, säger min ekofrissa. Keep smiling. Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Ser att vi kan starta en klubb för här är en till som hör till samma skara ! Mor

    SvaraRadera
  4. WORD! Men jag ha hittat ett kryphål, diadem å plattång ;) Men allra bäst je no tå man gaar i dushin på myönin... nothing beats that..

    SvaraRadera
  5. Jo e je ju no he, men tå man tenker man ska va smart å ga i duschin kvieldin furi å såv in halv tiim lienger iställe så funkar itt he så bra åm man vill kom i tid ti skolan:P

    SvaraRadera