2009/11/17

Ett litet tillägg...

Lägg till en elvisp till listan nedan också! Jag har den bortglömd mellan varven, men när man ska baka (eller vispa något i största allmänhet) blir jag sjukt handikappad. Mina stackars handleder, som hittills levt ett lätt liv med en elvisp börjar totalstrejka när jag verkligen behöver få grädden eller vaniljsåsen eller ännu värre; ägg och socker vispat!
Idag har jag gjort en mjölkchokladcheescake (ooh, vilket långt ord) och hann nätt och jämt sticka gräddburken i händerna på Hampus innan han for iväg till en kompis för att arbeta på något skolprojekt.

På tal om mjölkchoklad... Finns det överhuvudtaget något godare sätt att äta choklad än att smält ner den och äta den i flytande form?! I don't think so!

1 kommentar:

  1. ååååh chocoooo!!!! :P chokladcheescake låter som en dröm! ;D

    SvaraRadera