2009/11/12

Varning, rör er inte till fots i Vasa i morgon förmiddag!


Jag ligger här på soffan och undrar om jag inte kan ringa och avboka andra skedet i morgon. Det är förstås bra att få undan det, men det känns lite surt då både jag och Hampus är lediga i morgon och skulle ha kunnat åka hem ikväll i stället.
Nä, andra skedet skulle jag nog kunna hoppa över, fredagen den 13 (hey, om en månad är det lucia!), främmande karl, främmande bil, en massa främmande människor att försöka undvika att köra på och så kommer det säkert att vara svinhalt också, precis som idag.
Nervös? Nä, inte ännu i alla fall, men med en begynnande domedagskänsla och ett stark "jag vill inte".

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att du varnar, borde vi säga till i radion också !!
    Nej, det kommer att gå riktigt bra ;o)

    SvaraRadera
  2. Du vill nog!
    Å så får du bra träning om det är lite halt...
    Lycka Till!
    hälsar en som håller sig typ 400 km ifrån ; )

    SvaraRadera
  3. Ingen är väl emot dig, säg! Alla vill dig väl! Det går eller gick säkert bra, önskar att det varit likadana övningar 1968. För jag har ingen bra koll på halkkörning. Jag blir bara rädd och gör säkert fel. Hoppas du kan lära mig de rätta greppen!Men det är aldrig fel att vara nervös!!!

    SvaraRadera
  4. Nu har du det avklarat, och jag tror säkert att det gick på bästa vis. Bra att du får öva halkkörning, det fick vi inte då jag tog körkort, så jag är skraj då det är halt.

    SvaraRadera