2009/10/29

Stones

Här om dagen var jag in i min absoluta favoritaffär här i Vasa, IN sisustus. Oftast har man ju knappt råd att ens titta på sakerna där, men ibland kan man även hitta små och totalt onödiga saker som t.o.m. en fattig studerande kan ha råd med.
Den här gången råkade jag få syn på några stenar med text, som jag tittat på förut men inte riktigt nänsat på. Nu var de till nedsatt pris så jag passade på.
Nu är dock problemet att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dem. Jag skulle behöva en liten vit skål eller något...


Idag har jag också varit så pass produktiv att jag fått lägenheten städad och så har jag bakat bullar för andra gången i mitt liv.

5 kommentarer:

  1. Mmm, har du bakat... kanske vi kommer på besök :)

    SvaraRadera
  2. Du kan t.ex. placera ut dem i nåt intrikat mönster på köksgolvet! Så att era gäster har nåt att undra över!

    SvaraRadera
  3. hehe:P å ingen fara! Bara roligt ifall vi kan va ti hjälp!:)

    SvaraRadera
  4. ... kanske välja ut en lämplig vit skål eller annat som försenad födelsedagspresent...??? väntar bara på önskemål....

    SvaraRadera