2009/10/05

Min dag idag

Idag är en sådan där dag då allt går som jag vill!
För det första är jag ledig från skolan, sedan behövde jag inte laga mat (tack till Rita för lasagnen), jag fick min blogg uppdaterad, när jag var och handlade hittade jag tyg till min mantel (vilket jag sedan länge givit upp hoppet om) och så var det rea på de korgar jag tänkt köpa hur länge som helst.
Dessutom kollade jag nyss skol-mailen och såg att jag vunnit ett reflex (tror jag, det stod på finska..) i en utlottning bland dem som var med på säkerhetsdagen i skolan för ett tag sen.

3 kommentarer:

  1. Här var det minsann förnyat :o)
    Mantel? Grattis till reflexen, det kan behövas nu !

    SvaraRadera
  2. Min medeltida mantel jag drömt om så länge:P

    SvaraRadera
  3. Oj vad det flyter fint idag!

    Snygg ny layout på bloggen annars!

    SvaraRadera