2009/10/03

Inatt jag drömde något som...

Förr brukade jag alltid drömma en massa konstiga saker (som ekorrar i frack, och med två svansar) men på sistone har jag inte drömt något sådant alls! Kan knappt ens minnas att jag drömr överhuvudtaget.
Men nu, inatt, så drömde jag en gammal härlig skum dröm! Jag drömde att Cherry-Bottom sålde afrikanska varghundsvalpar eller något likande, (i verkligheten är det kaninungar...) och jag ville ha en. När jag kom dit var det fullt med folk och jag blev rädd att jag inte skulle hinna få någon valp så jag trängde mig framåt så fort det gick. Det visade sig dock att hon sålde knackkorvar....
En valp ville jag ha i alla fall och jag hittade dem tillslut, men sen är jag inte riktigt säker på om jag faktiskt skulle få köpa någon valp eller inte, men jag tog hem en för det!

2 kommentarer: