2009/10/21

Lite inredningsdetaljer

När jag var efter posten idag kunde jag inte undgå att se hur vackert det var med alla nedfallna höstlöv på marken, först tänkte jag att jag skulle bryta av en kvist av trädet men sedan ändrade jag mig (ifall hyresvärdarna skulle råka titta ut genom fönstret) och plockade med mig av de nedfallna löven istället.
Jag tyckte de gjorde sig väldigt bra i den svarta vasen på vårt 10€ IKEA-bord.


Vår byrå i hallen (också från IKEA) som länge stått tom och ful har också börjat få lite prydnader på sig. Stenarna och snäckorna i träskålen är är upphittade under snorklingturer i Turkiet, själva skålen är från Ekoshoppi här i Vasa och ljusstaken är en present av min föredetta chef.

2 kommentarer:

  1. Samma gamla farmor21 oktober 2009 kl. 20:11

    Hej min vän, skönt att ni är hemma igen efter er fina resa. Hoppas vi kan ses snart så jag får höra mera. Så fint du har fixat med små medel. Ha det så gott tillsammans. Kram

    SvaraRadera