2009/06/04

semesterdag 4

Idag har jag varit och tagtit mina studentkort. Vi tänkte först fotografera mig i Närpes, men efter en stunds övervägande skippade vi det och bestämde oss för Airaksinen i Vasa istället. I Närpes skulle vi väl bara ha fått ett sådant där "mommokuva" som fotografen kallade det:P
På tisda får vi hämta råkopiorna, det ska bli spännane att se hur de ser ut!

En sak är säker i alla fall, jag skulle aldrig orka jobba som modell. Lägg dig ner, luta huvudet åt ett håll men näsa åt ett annat och hakan åt ett tredje samtidigt som du ska vara rak i ryggen och luta dig framåt och åt sidan och spänna benen, se elegant ut, slappna av i axlarna. Le, skratta,bra! När får jag andas??

Idag är det också systers födelsedag, och nu ska jag snart följa med henne till en riktig frisör för första gången i hennes liv. Sedan ska jag väl kontakta min kära fästman och se hur det går för honom med grästrimningen på skären.

Nog får jag den här dagen att gå åt också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar