2009/06/11

Jag är duktig...

Idag var jag på mitt sista inträdesförhör, till socionom på Novia. Maken till mysigt inträdesförhör har jag inte trott var möjligt:) I samma veva lyckades jag hitta en vikarie till simbassängen för första veckan i augusti, så jag får vara ledig som jag ville! Nu är jag våde väldigt glad och väldigt tacksam!!

Efteråt var jag och åt pizza med Hampus, och lyckades på något sätt få gaffeln att glida undan när jag skar en pizzabit, vilket ledde till att kniven skurrade upp för gaffeln och jag lyckades hacka mig själv i fingret tillräckligt hårt för att det skulle börja blöda... Jag är i sanning duktig!

(Dessutom gjorde jag min skrubbdörr riktigt fin idag, på Hemtex handlade vi några dubbellakan för ett presentkort, men det lämnade 3 € över och då köpte jag en sådan där "väggtatuering", föreställande en blomma. Det är inte klokt hur små saker kan förrändra ett rum!

1 kommentar:

  1. De va så lite så (: Bäre glad ti få jobb lite jag tå ja je ledi häjle augusti :)

    SvaraRadera