2009/06/02

Semesterdag 2

Just det. Idag är det andra dagen på min en veckas semester.
Gårdagen spenderades på skären med sol och läsning. + lite grillning också.
Resultatet: jag lyckades bränna mig igen trots solkräm.Idag har jag läst mera och faktiskt hunnit med att shoppa också. Att mitt klädförråd behövde en förnying blev klart i morse när jag skulle dra på mig ett par leggings och det knakade och brakade och sedan var resåren förstörd och leggingsen såg ut att tillhöra jultomten om man tittade på midjemåttet.
Som tur var skulle mor och far in till Vasa, så jag följde med och är nu stolt ägare till nya leggings, en top, ett bälte, 3 ljusstakar och duktyngder (oj vad jag låter tantig) och så sist och minst men ändå bäst:min lilla ödla! :D


Råkade just snubbla över en härlig gammal bild. Snacka om teamwork. Jag tror att det ska bli maränger...
Jag blir rädd för mig själv. Både Saving and borrowing in Finland spring 2008 och Veritas årsberättlese från 2007 är faktiskt ganska intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar