2009/06/15

Missbytt

Trött, sur, tvär, innåtvänd och missbytt.
Så kan man sammanfatta dagens humör.
Vaknade i morse och blev ju jätteglad när jag upptäcker att det ösregnar ute, och inte slutade det någon gång heller.
Sedan blev ju humöret 10 steg högre när Hampus plötsligt meddelade att han brutit handen. Missförstå mig rätt, jag tycker visst synd om honom och det var ju inte hans fel (eller vänta lite, det var det ju!) Men det är inte en sådan där nyhet som får det att spritta i kroppen på en direkt..
Sedan på min allt för korta matrast (en enda matrast, 10 h arbetsdag, inga kaffepauser) så skulle jag både hinna cyckla hem, äta, gå på toaletten och sedan cyckla till baka. Idag fick jag dock lite extra tid och bestämde mig för att skriva ett riktigt deprimerat blogginlägg. Men tror ni datorn och vårt usla internet sammarbetade? Nänä, att ens försöka logga in tog över 10 minuter, och dessutom trodde tydligen datorn att jag plötsligt börjat tala arabiska...

Enda glada nyheten jag fått idag är väl att jag får vara ledig på fredag, och det är ju inte helt fel i alla fall! :)

3 kommentarer:

  1. Ja, Emelie jag tänker på dej i regnet och kylan,vi får hoppas att solen snart skiner och den sköna värmen kommer.Stackars Hampus som brutit handen, vad har han varit med om ?

    SvaraRadera
  2. Stackars dig! Tur att det blitt litet bättre!
    Och vad har nu Hampus sysslat med månne? Han har inte ens informerat mig om saken...

    SvaraRadera
  3. en dörr kom ivägen

    SvaraRadera