2009/06/03

Ceratiina kråkor

Jahaa. Så var det urvalsprovet över. Jag har ingen aning om hur det gick. Nä, jag tänker inte ens börja reflektera över det nu!

Idag fick jag också pannlapparna att trycka kråkorna på införskaffade. När jag nu hade allt material kunde jag förstås inte hålla mig utan måste prova att trycka med en gång. För dem som inte vet, så är det ett mönster som finns på ceratiina muggar och dylikt. Ni kan kolla här.

Jag har länge velat ha deras pannlappar, men då jag inte hittat dem någonstans bestämde jag mig för att trycka egna.


Bilden är bara tagen i all hast, men ni får i alla fall en bild av hur de ser ut!

1 kommentar:

  1. Kva snyggt e vort! Ja sku aldri a kumi åp tanken til tröck åp e RUTÅT underlag! Men tu je kreativ, tu - e sis grymt bra ut. Håx ti lag e tallriksunderlägg ti färgbodän sedan!

    SvaraRadera