2011/11/21

Önskelista

Lite lätt deprimerande att det mörknar ute fast klockan bara är lite över 2... Köket är nu rent nu i alla fall, då återstår bara resten sen!

För att muntra upp mig lite tänkte jag roa mig i några minuter med att skriva en julklappsönskelista.
  • Dyrast, viktigast... En ny dator! Den jag fick låna för annonserna mår inte riktigt bra och bluescreenar hela tiden..
  •  Ett förkläde. Gärna enfärgat i någon lämplig grå, brun eller beige färg.
  • Ur Pentiks vaniljserie: en cacaoburk
  • Ett par enkla silverörhängen
  • Böcker. Gärna Sagan om ringen-triologin, men allt läses :)
  • Presentkort till vad som helst :p Klädaffärer, tygaffärer, inredningsaffärer, övrigt. Allt uppskattas!
  • Pengar
  • Godis
  • Allt annat jag glömt skriva men som ni tycker jag behöver ;)

8 kommentarer:

  1. Jultomten på Nixvägen24 november 2011 kl. 16:55

    Kan inte hitta någon cacaoburk bland Pentik Vanilla. Finns den?

    SvaraRadera
  2. Den borde nog, stod nämligen och höll den i handen inne på Pentik i Vasa..

    SvaraRadera
  3. Samma Tomte som ovan.25 november 2011 kl. 14:20

    Köp då, jag betalar! Jag har sökt på nätet! Har inga ärenden till Vasa:

    SvaraRadera
  4. Jultomten på Nixvägen26 november 2011 kl. 08:59

    Kostar? Jag sätter in på ditt konto den vanliga summan!

    SvaraRadera
  5. Jag tror den var runt 27 €...

    SvaraRadera
  6. Kanske en teburk också. pengarna räcker ev. Säg till om det överskrider budgeten. Kom ihåg varma kläder till Tallin. För det mesta kalla och råa vindar från havet vintertid! Ja ja ja låt farmor tjata bara!! Det behöver hon få göra.

    SvaraRadera
  7. Det specifika bokönskemålet torde fixas så kruxa bort det så inga andra småtomtar får
    "dåliga" ideér!

    SvaraRadera