2009/12/04

Uppe med tuppen

Nästan i alla fall.
Idag har jag vaknat med en riktigt julig känsla i magen, sådär lätt nervöst och väldigt glatt och uppspelt, och jag kan inte riktigt förstå varför.
Eftersom jag är ledig idag har jag bestämt mig för att unna mig lite shopping, både julklappar men även lite smått och gott åt mig själv. Det börjar vara väldigt länge sen nu, men eftersom mormor och morfar kom över på kaffe igår och gav ett litet bidrag så känner jag att det är tillåtet att tänka på sig själv lite också. :)

Och nu ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Märkte just att vi varken har bröd eller müsli hemma, så jag har bestämt mig för att gå och sätta mig på något kafé inne i stan och äta frukost där.

2 kommentarer:

  1. Oj, känner att jag vill ta ledigt i dag och följa med både på frukost o julklappshandel :)

    SvaraRadera
  2. Känslan i magen kommer troligtvis av chokladen ur kalendrarna...

    SvaraRadera