2009/12/09

Jag börjar nog bli vuxen ändå

Så länge jag har haft en chokladkalender har jag "fuskat" med dem. Inte så att jag öppnat alla luckorna i förtid eller så, nej nej. Men jag har kanske känt att jag skulle behöva två eller t.o.m tre chokladbittar någon dag och inte bara en. Då har jag kunnat räkna ut att den dagen så är det ju ändå lördag och då får jag annat godis, eller den 7:de behöver jag ingen chokladbit och inte heller den 19:de.
Lucka nr 24 har jag dock aldrig rört. Den är helig. På min egen kalender i alla fall.

Idag har jag faktiskt bara öppnat en lucka, fastän jag har två chokladkalendrar. Och jag har faktiskt inte fuskat ett dugg. Bara en gång faktiskt.

More vuxenpoäng to the people. Eller mig i alla fall!

1 kommentar:

  1. "Jag har faktiskt inte fuskat ett dugg. Bara en gång..."???? Hm, det är något problematiskt med den meningen, men jag kommer inte på vad det är...

    SvaraRadera