2011/01/05

Länge sen sist!

Ber om ursäkt för det, men jag har liksom råkat ligga däckad x antal dagar nu, så nu känns det skönt att börja komma tillbaka till verkligeten.
Blev ju sjuk på nyårsafton av alla dagar..
Skulle till Amarillo med vännerna, men väl där så blev jag bara tröttare och tröttare och halsen kändes med och mer skum... Vi for hem redan runt halv 10, för då var jag redan helt färdig. Och inte så konstigt kanske... Mätte feber när jag kom hem.. Baara 38,9 sådär helt out of the blue!

Nåväl, nu börjar det lätta något. Idag blir det väl att ta en tur iväg till vasa och ta hand om mina stackars fiskar. Skulle egentlígen haft min första skoldag idag också, men det tar vi itu med nästa vecka!

(Hampus är FORTFARANDE sjuk också, men han blev i alla fall diagnostiserad med bihåleinflamation idag, så bara han börjar knapra på sin medicin ska väl han också bli frisk!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar