2011/01/19

Ålderskris

Jag var som sagt till Evelina igår och fick håret lite uppfixat. För första gången i mitt liv fick jag färg även i hårbotten, och det medför en viss ålderskris.

Jag har GRÅTT hår. Jag är 20 år gammal och har GRÅTT hår! Inte kul!

Evelina försökte trösta mig med att det bara var mitt vinterhår som ser ut så, men fortfarande GRÅTT hår! Eller ja, inte nu längre, Nu har det gråa samma färg som resten av mitt hår.

I morgon är jag ledig från skolan, det ska bli riktigt skönt att få ta lite sovmorgon. Men sedan har vi en lägenhet som är lite smått kaotisk så i morgon ska jag försöka ta en riktig städdag.

Nu sitter jag här och nästan somnar, det är skönt med spikmatta. Och sämre blir det inte av Halv 8 hos mig på tv4-play och en påse lösgodis!

2 kommentarer:

  1. Troligen konstig belysning hos E. Den gröna nyansen från simbassängen var nog värre! Annars välkommen i klubben, livet måste gå vidare!!!!

    SvaraRadera
  2. Nejnej, har inget med belysningen att göra. Spelar ingen roll var det är man ser sig i spegeln, lika grått ändå..

    SvaraRadera