2011/01/20

Nyttiga jag ska på modelljobb

Jag funderar på att börja meditera. Få lite avstånd till vardagens stress, se innåt i stället och börja lyssna på mig själv mer. Kanske kan det hjälpa till att lätta på den numera nästan konstanta spänningen i mina axlar också.
På tal om spända axlar gör jag nu ett aktivt försök att bli väck smärtan. Jag försöker äta nyttigt,(men inte FÖR nyttigt! Istället för att bara äta en massa godis om dagarna så tänker jag äta godis OCH ett äpple eller liknande!) göra de stretchövningar Yngve Backman gav mig i fjol, kanske börja med lite hemma-yoga och mediatation och släpa med mig Evelina eller annat valbart offer till gymmet en gång i veckan.
Nåja, vi får väl se hur länge det håller i sig!

Liten tavla jag slängde ihop tidigare idag

Annars ska jag vara sminkmodell åt Evelina i morgon. Hon visste ännu inte riktigt vad uppgiften går ut på, så det ska bli spännande att se! Jag har ju ställt upp några gånger nu, och det är alltif lika roligt!



Bilder från gamla äventyr. Anledningen till att det står berusad.org på den sista bilden var att jag måste plocka den från min profil där då jag inte råkade ha de bilderna på den här datorn.

4 kommentarer:

  1. Grymt sexxig du var i blått ;) *hahaha* Vart H tänd när du kom hem GRÅ? *hihihi*

    För spända axlar kan man köra yoga en gång i veckan :) Har jag hört, aldrig testat.
    Har själv super spända axlar, och nackspärren sitter fortfarande i :(
    Tror det hänger ihop med nya jobbet och ingen motion, ialf inte joggandet. Får på måndag ta itu med joggandet, då ska jag jogga hem från jobbet med doggen :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Duh! Varför kommer jag inte in på din blogg längre?

    SvaraRadera
  3. Hey duuuu
    Vad har du för email adress, stämmer den som finns på din Facebook??

    SvaraRadera
  4. Höjta till när du har skickat mig din email adress :) Helt den som du använder när du loggar in på din blogg.

    SvaraRadera