2011/01/17

Konsten att hitta konstverk i en mandarin

Säg att det inte bara är jag som ser det döda trädet i ett öde landskap?!


Vad annat nytt?

Vi har övertagit mor och fars ena tv-bänk, som numera kan titulera sig akvariebänk istället! För att inte gå in på en massa "tråkigt" akvariesnack kan jag bara berätta att jag kör igång en ny fiskodling, därav är det två akvarier i köket nu istället för bara ett.


Egentligen bloggar jag inte ikväll, jag sitter överhuvudtaget inte framför datorn... Nejdå, jag läser på prov! Ska skriva om Marknadsföring av tjänster i morgon. Det kommer att gå så bra och jag har inga problem med att klara kursen!

Yeah right..!

5 kommentarer:

  1. Men vann ska julgrenen buri sta nu?

    SvaraRadera
  2. de e lååångt till jul! :)

    SvaraRadera
  3. Klart att du klarar provet. Bilden ser ut som japansk konst i den högre skolan.Kunde bli en fin tavla!

    SvaraRadera
  4. Jag ser ett LEVANDE träd som väntar på våren... Gör en fotoförstoring av bilden, den är grymt vacker och rogivande och meditativ!!!

    SvaraRadera
  5. tyvärr så är den lite suddig så jag tror inte det skulle bli bra.. men jag kanske målar den nån gång!

    SvaraRadera