2009/09/02

R.I.P lilla vän

Tyvärr har en av våra bebisar simmat vidare... Hittade den död i akvariet i morse när jag steg upp... Låt oss ta en tyst minut.

Det var den sorgestunden det, som ni säkert ser så har jag äntligen höstuppdaterat, är inte säker på om jag ska ha det så här, men det får vara tills vidare.
Skolan går bra, nu håller vi mest på och förbereder för Olutpialaiset, Vasa yh:s gulis-intagning, fixar med ramsor och sådant.
Så har vi fått upp hyllan jag skrev om, så här började det se ut:



Tyvärr suger jag ju på att ta fina bilder, så att man verkligen ser hur det ser ut i verkligheten. Ni får komma över själv och se! :)

9 kommentarer:

  1. Oj va fint e vort! :) Verkligen myysi hande stora bildin me höjjbaalin :)

    SvaraRadera
  2. Borde nog höstuppdatera jag också... Hyllan blev ju jättefin!

    SvaraRadera
  3. Fin header:) Å fint me honde hyllon. Men Emme, tu som kan hitche me ti lag header, ska it et konn slieng ihop ien åt mieg å?;)

    SvaraRadera
  4. ja kan ju försök:) va vill du ha då?

    SvaraRadera
  5. Ja vill ha na bilder ja ha rita ihop klift, å ja har varken kunskap elå program i få a laga sjölv:)

    SvaraRadera
  6. He ska vel ga bra, ja sku böv få bildren bare å hör du ha tenkt e ska si ut så kan ja jier e försök:)

    SvaraRadera
  7. Japp, ska ti Alec jag å ikvield så ja kan lägg di åp e usb-minn å ta mie:)

    SvaraRadera
  8. Jättefin hylla tycker jag oxå! Du tog väl vara på fiskliket så du kan stoppa upp den och placera den på... hyllan?

    SvaraRadera
  9. Jes, he blir bra:) Nä, fisken fick en mycket vacker och stämningsfull begravning i wc-stolin

    SvaraRadera