2009/09/13

Frukost på sängen

Jag gillar sådana här födelsedagspresenter, även om det börjar vara en tid sen jag fyllde år. I morse hann jag knappt vakna så studsade älskling ur sängen och kom tillbaka med alla mina frukostfavoriter! Bilden blev lite mörk men...

Det ska vara bacon och croissanter, gärna lite godis eller kex och så något gott att dricka förstås. Jag hann förstås sätta i mig hälften innan jag kom på att jag kanske borde fotografera frukostbrickan men men... Ni får i alla fall en idé om hur det var!

3 kommentarer:

  1. Vad fint!
    Å vad fint att min gudson sköter sig! : )
    På tal om födelsedag så väntar jag ännu på önskelistan...

    Verkar som du har det bra med studierna och ni har det bra i Vasa. Har inte varit in på din blogg på ett tag men har nu uppdaterat mig.

    Ha det fortsättningsvis gott! Vi ses antagligen i slutet på månaden?!

    SvaraRadera
  2. ... han hann till butiken, ser jag... ;)

    SvaraRadera
  3. Hälsosammare frukost har jag sett, men tanken räknas ju och den är helt OK !Hoppas att allt är väl med er !

    SvaraRadera