2009/09/14

Måndagsfilosofi

Det är så otroligt skönt att få vara ledig på måndagar!! Värsta dagen i veckan blir plötsligt inte alls så illa.
Idag bara Hampus kommer från skolan ska vi köpa en dammsugare (så får svärföräldrarna tillbaka sin...), en extra bäddmadrass(kanske) och ikväll så ska jag leka stadsbo och gå ut på kaffe med Hanna och Alek.
Tillsvidare ska jag bara slappa framför datorn och eventuellt gå och äta något, bara jag orkar stiga upp härifrån och gå heeela den långa vägen till köket!

6 kommentarer:

  1. mieg å vill kom uut åp kaffe me är;(

    SvaraRadera
  2. du gåt kom å häls på!

    SvaraRadera
  3. Jag å hade en tjärlaxfästing i går. Allt skoj bort!
    Annars undrar jag om det är Hampus som behöver en DAMsugare eller vad är nu detta?
    Det är alltid roligt att hitta andras stavfel.Kram från Mieg.

    SvaraRadera
  4. Jag skrev fel inte fästing utan älgfluga som kröp omkring runt örat!

    SvaraRadera
  5. Tur att man inte är nån DAM så man blir uppsugen av/hos er...

    SvaraRadera
  6. jajaaa... ja ska ender a!

    SvaraRadera