2009/09/29

Rastlöst gnäll

Jag har länge känt mig väldigt rastlös. Jag vill göra något, men jag vet inte vad!
Gång på gång bestämmer jag mig för att den här veckan ska jag börja träna, men inget händer.
Jag vill rita, teckna, måla eller vad som helst men jag gör inget.
Varför?
Jag vill, jag måste, och ändå sitter jag bara där framför datorn. Det är inte roligt längre!
Och sedan har jag så mycket att ta itu med att jag inte vet var jag ska börja.. Träningen, namnskylt till skären, paramotorlogo och så ska det städas och diskas och tvättas och ...
BLÄ säger jag. BLÄ!

Nä, nu är det slut på gnällandet. Jag ber om ursäkt.
Jag har hittat den hund jag vill ha! Rasen verkar perfekt för mig, och oavsett vad Evelina säger eller tycker så är de söta! :P
Jag vill ha en borderterrier. Lättskött, kräver inte såå mycket motion för att må bra, bra agilityhund, kan följa med mig ut när jag rider (sen när jag skaffat egen häst ni vet..)

Låt er hänföras!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar