2010/02/11

That's a wakeup

Trött så trött.
Hade ingen som helst lust att gå till skolan idag, men vi skulle få information om inriktningarna idag så jag var helt enkelt tvungen att släpa mig ur sängen.
Med molande huvudvärk och grusiga ögon bänkar vi oss i salen och plötsligt från ingenstand en sådan otrolig smärta i min vänstra fot.
Jag väser fram AJAJAJAJ och försöker flytta foten bara för att upptäcka att den sitter fast. Den har råkat komma i kläm när en klasskompis satte sig på stolen framför(sådana där stolar där sätet åker upp när igen sitter där).
Jag försöker väsande påkalla hennes uppmärksamhet men eftersom jag inte var säker på VEM som satt där måste jag ju försöka vara artig också..

ursäkta, ursäkta kan du stiga upp?

Nåja, foten är hel och jag vaknade till lite, men jag känner mig fortfarande helt förstörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar