2010/02/17

Det går ju bra det här!

Ingen abstinens ännu, trots att jag t.o.m. skrivit två prov idag!
Ett i företagsrätt och ett i franska. Som tur var så var det ena lätt och det andra ännu lättare. Av någon anledning så lyckas vår juridiklärare få proven helt okej lätta fastän det är ett skitsvårt och tungt ämne som jag h a t a r...
Franskan kan man inte ens kalla prov, vi fick ett papper med ord och meningar och sånt, sedan fick vi söka upp rätta svaren i boken och sedan läse dem högt i våra hörlurar. Prov på... uttal är alltid kul!
Den verkliga utmaningen kommer nu, vi har kostnadskalkylering till 5 i eftermiddag, och jag har hittills aldrig gått från ett sådant pass utan att ha molande huvudvärk och en tom godispåse i fickan. Men inget godis för att få fart på hjärnan idag, däremot sprang jag in till butiken och köpte en mandarin på lunchpausen för att nu få något i mig.

2 kommentarer:

  1. Tror inte alls att proven var särskilt lätta - utan det är nog Emelie som är smart!

    SvaraRadera
  2. HAHA *tillåtmig gapskratta* HAHA

    SvaraRadera