2010/02/11

Nice things going on

Nu har jag mycket trevligt att se fram emot!
  • Det är snart sportlov, och oberoende av om jag arbetar något då eller om jag bara latar mig är en paus från skolan välbehövlig!
  • I mars ska vi på Magnus Betner på hans nya stand-up turné Livets ord
  • Spa någon gång runt påsk
På tal om påsk så funderar jag på att göra om min bragd från i fjol och godisfasta under fasteperioden. I fjol gjorde jag ju misstaget att genast börja vräka i mig godis igen efter att fastan var över, trots att det inte alls var så gott egentligen. Det är nog inte meningen att människan ska äta sådana där saker, och har man varit utan en tid märker man att det bara smakar konstigt.
Och, trots att jag efter några veckors lidande kommit över det värsta sockerberoendet, och därigenom också godissuget, så tog det inte länge att bara bli lika beroende igen.
(Bild tagen från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar