2010/02/14

Glad Alla hjärtans dag!

Det har gått en liten tid sedan jag senast var inne nu, har haft fullt upp hela helgen.
I fredags tillbringade vi kvällen hos mormor och morfar och i går var jag, Hampus och Wickman ut på isen vid Grytskäre.
Vi hade en otrolig dag, och kvällen avslutades med lite mys à la chips, godis och pidron. (och en förvanskad version av grisringen...)

Nu när det är vändag och allt får vi väl bjuda på lite kärlek!


De svarta stenarna med text kommer från favoritaffären IN Sisustus här i Vasa.

Vi brukar vanligtvis inte följa den amerikanska traditionen att ge varandra saker på alla hjärtans dag, men i år fick jag faktiskt en sak som jag önskat mig länge.


Orkidéer är mina absoluta favoritblommor, och denna brudorkidé får pryda sin plats i sovrummet.

Och här, för att göra dig till viljes kära svärmor, en bild även på Hampus nattduksbord!

När vi var och inhandlade orkidén på Plantagen här i Vasa föll mina ögon också på dessa miniorkidéer och jag kunde inte låta bli att köpa en sådan också!


Ja, vad ska jag säga mer.. Vill ni se vackrare bilder kan ni ju kika in på morsans blogg istället.. = p

GOD NATT PÅ ER!

2 kommentarer: