2010/02/05

Random

Idag kommer syster hit, så då blir det väl att äta lite extra gott och kanske gå ut och shoppa lite. Eftersom hon kommer hit var det sådär lätt nödvändigt att röja undan lite så nu är köket i alla fall uppklinat. Skulle egentligen ha behövt ta en före och efter bild, men då skulle jag nog ha fått skämmas....
När nu diskarna kom undan kunde jag passa på att ta och visa en bild på den nyinhandlade knivställningen vi har i köket. Vi har ju varit på jakt efter en sådan länge, men de har alltid råkat vara slut när vi varit till IKEA. Den här gången fanns en kvar.


Sedan skrev jag ju att jag höll på och stickade också. Ena sockan är klar nu, och den andra är på väg.
Är de inte mysiga så säg?! Verkligen jätte-enkla och väldigt roliga att sticka! Om någon vill pröva på att göra egna så finns beskrivningen här.

5 kommentarer:

  1. Jag önskar systrarna en riktigt trevlig weekend. Tänk så många gånger jag väntat på er då ni kommit på sova-över-helg!!! Bara en försiktig undran! Vem stökar till det i köket. Det bor ju bara två skötsamma personer där, som alltid reder upp efter sig.Jag blir inte klok på detta!!!!!Men stort imponerad är jag i stället av din stickningsiver och så snygga hälar och hoptagning. Häftiga sockor!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, så skötsamma så. Diskar alltid ondan baket se mesamm man ha jiti å såde...:P

    SvaraRadera
  3. Oj nu måste jag få komma och berömma dig för dina fina sockor! Jag är i startgroparna med samma mönster men det är tiden, den där tiden. Ha en trevlig helg! ♥

    SvaraRadera
  4. oijj syöta va fiin!! *avonsjuk* Ja ha jusst kyöft goårn å ska buri lag tådde knälaanga me mönster ja nu.. får sii hur he gar... :P

    SvaraRadera